درک صحیح از مشتریان و رفتارهای آن‌ها، یک عنصر مهم در افزایش است. اما هوشمند سازی و استفاده از داده‌های مؤثر، می‌تواند یک قدم مؤثر در وفادار سازی مشتریان باشد. با ظهور فناوری‌های جدید تجارت الکترونیک، خرده ‌ها و عمده ‌ها بیشتر از قبل می‌توانند با مشتریان خود در تماس باشند. آن هم در شرایطی که پراکندگی مشتریان از نظر جغرافیایی می‌تواند بسیار گسترده باشد. استفاده از روش‌های نوآورانه و هوشمند برای ، می‌تواند باعث افزایش سود، بالا رفتن میزان تعامل با مشتری و ایجاد روابط پایدار با وی شود. به این ترتیب، می‌توان انتظار وفاداری بیشتری از مشتریان خود داشت. در این مقاله بررسی می‌کنیم که هوشمند سازی از چه راه‌هایی می‌تواند میزان وفاداری مشتریان ما را بالا ببرد. بنابراین اگر مشتریان بالقوه خود را دارید اما می‌خواهید آن‌ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هوشمند سازی چیست؟

هوشمند سازی ، فرایند ساده سازی کارهای دستی، خسته کننده و وقت گیر در روند است. بنابراین تیم شما می‌تواند کمتر روی مدیریت و بیشتر روی تمرکز کند. این موارد شامل کارهای اداری و ورود اطلاعاتی است که نمایندگان به طور روزانه، هفتگی یا ماهانه انجام می‌دهند. هوشمند سازی راهی عملی برای استفاده از فناوری برای بهبود وضعیت است. روش‌های هوشمند می‌توانند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شوند که می‌دانید هر دوی این‌ها برای کسب و کارهای مختلف بسیار مهم هستند.

نرم‌افزارهای مختلفی برای هوشمند سازی وجود دارند که در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند. این نرم افزارها فرآیندهای دستی شما را کوتاه می‌کنند و اجازه می‌دهند که مشتریان سریع‌تر بتوانند خود را انجام دهند. شاید هوشمند، تنها به نرم‌افزارهای مرتبط نباشند. در سال‌های اخیر، ندگان مختلف برای افزایش میزان خود، از تمام پتانسیل‌های فناوری‌های مدرن استفاده کرده‌اند. به عنوان مثال، یک شرکت بافندگی ژاپنی به نام شیما سیکی این امکان را فراهم کرده است که بافت‌های سفارشی مشتریان، در کمتر از 1 ساعت بافته شوند. در واقع شما باید بتوانید از تمام فناوری‌هایی که شما و کسب و کارتان را توانمند می‌کنند، استفاده کنید تا یک سیستم کارآمد و مؤثر داشته باشید.

 

چگونه از هوشمند سازی برای وفادار سازی مشتریان استفاده کنیم؟

شناخت بیشتر مشتری

هوشمند، می‌تواند به شما کمک کند که مشتریان خود را بشناسید و در واقع به یک بانک اطلاعاتی از مشتریان دسترسی داشته باشید. مانند تعداد دفعات ، مبلغی که کرده‌اند یا زمان آخرین . این که مشتریان شما به چه محصولاتی علاقه دارند، چه زمان‌هایی بیشتر می‌کنند و به چه میزان هزینه می‌کنند، به شما کمک می‌کند که بتوانید پیشنهادهای هوشمندانه‌ای برای آن‌ها داشته باشید که دست رد زدن به آن‌ها دشوار باشد. با افزایش شناخت از مشتریان، می‌توانید از سیستم‌های اتوماسیون خود مانند ارسال پیامک برای مشتری استفاده کنید. مثلاً برای مشتریانی که مدتی است از شما نکرده‌اند، پیام‌هایی را ارسال کنید که آن‌ها را ترغیب به مجدد کند، مانند ارسال کد تخفیف یا مواردی از این قبیل.

 

چت آنلاین

برنامه‌های چت آنلاین می‌توانند در کاهش زمان انتظار مشتری بسیار تأثیرگذار باشند. زمانی که مشتری قصد دارد از شما سؤالاتی را بپرسد، فرقی نمی‌کند در شبکه‌های اجتماعی باشد یا از طریق چت وب‌سایت، در هر صورت پاسخگویی به موقع شما می‌تواند مانند یک آهنربا مشتری را جذب کند. ارسال سؤالات مشتریان به نمایندگان مناسب، باعث می‌شود که مشتریان احتمالی، به مشتریان قطعی شما تبدیل شوند. در صورتی که یک گاه آنلاین دارید، بهتر است که به صورت شبانه روزی، پاسخگوی مشتریان خود باشید و ابهامات آن‌ها را برطرف کنید.

 

 صندوق یکپارچه

سیستم هوشمند تنها به گاه‌های آنلاین محدود نمی‌شود. در گاه‌های کوچک و بزرگ نیز می‌توان از سیستم‌های یکپارچه حسابداری برای تمام صندوق‌ها استفاده کرد. کاهش میزان اشتباهات و بالا رفتن سرعت مشتری، نتیجه استفاده از نرم‌افزارهای هوشمند است. از طرفی، مدیریت گاه نیز ساده‌تر صورت می‌گیرد. با پیشرفت فناوری، بسیاری از محدودیت‌های مشتریان در حال برطرف شدن هستند و بهره گیری از همه آن‌ها می‌تواند کمک کند که بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و تجربه بهتری از را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

 

هوشمند می‌تواند در همه ابعاد به کسب و کار شما کمک کند. شاید نتوان مرزبندی دقیقی برای هوشمند سازی مطرح کرد، اما هر گونه استفاده از فناوری در شناخت مشتری، تسهیل روند ، یکپارچه سازی حسابداری و مدیریت مشتریان، می‌تواند در حیطه هوشمند قرار بگیرد. این فناوری‌ها علاوه بر این که در زمان و هزینه شما صرفه جویی می‌کنند، به کاربر این امکان را می‌دهند که ساده، سریع و خوشایندتری داشته باشد. هر چند که برنامه‌های وفادار سازی مشتریان بسیار گسترده هستند، اما یکی از موثرترین راه‌هایی که می‌توانید مشتریان را برای سال‌ها به خود وفادار نگه دارید، ارائه خدمات منحصر به فرد است. مهم است که بتوانید از فناوری در زمینه برندسازی شخصی خود استفاده کنید و حس خاص و ویژه بودن را به مشتریان خود منتقل کنید.

 

منبع: https://holoo.co.ir/what-is-business-intelligence-and-how-does-it-help-us


myholoo مشتریان ,هوشمند ,سازی ,استفاده ,می‌تواند ,مشتری ,هوشمند سازی ,سازی ,سازی مشتریان , هوشمند ,وفادار سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان سرا ☑️ⓦⓦⓦ.????ⓕ3.rzb.ⓘⓡ☑️ b-alon milad سیان - جرقویه اصفهان همه چی موجوده سرگرمی دانلود طرفداران واکینگ دد بولشت